FAQ

Veelgestelde vragen

Allereerst, is het heel belangrijk dat bij het contact opnemen met ons, u ook uw E-licentienummer vermeldt. We zijn steeds bereikbaar via info@splin.be of vul het contactformulier in.

 

Vraag zeker naar ons starterspakket! Hierin zitten zowel onze toestellen, een server en de connectie naar de Kansspelcommissie.

U kan altijd terecht bij onze dienst naverkoop voor onderdelen of herstellingen, zowel ter plekke als telefonisch.

Thimister: +32 87 70 97 62 – Wommelgem: +32 3 326 64 40

Iedere exploitant met SPLIN toestellen wordt tijdig op de hoogte gebracht in het geval van wijzigingen in de wet. Zo garanderen we dat ieder SPLIN toestel op de Belgische markt conform is met de Belgische kansspelwetgeving.

In ons kantoor te Wommelgem kan u zowel wisselstukken bestellen als herstellingen laten uitvoeren. Voor het commerciële aspect verwijzen we naar het hoofdkantoor in Thimister of kan u hier contact opnemen.

- Herstellingen
- Wisselstukken
- Problemen met PCCom
- Problemen met de SPLIN applicatie
- Serverproblemen
- Technisch advies
- Feedback op toestellen